Personvern- og salgsvilkår for Stiftelsen Manifest Media (886 338 392)
-
1. Generelt
Stiftelsen Manifest Media (886 338 392) ivaretar ditt personvern. I denne personvernerklæringen informerer vi om hvordan vi håndterer personopplysningene dine i forbindelse med at du besøker våre nettsider eller registrerer en konto via noen av våre nettsider, Vi kan gjøre endringer i vår personvernerklæring for å gjenspeile endringer i vår virksomhet, på våre nettsteder eller tjenester, eller gjeldende lov. Den siste versjonen av personvernerklæringen finnes alltid her på nettstedet. -
2. Behandling og Rettigheter
Du har når som helst mulighet til å trekke tilbake eller be om innsikt i din persondata. Kun personer med nødvendige arbeidsoppgaver vil ha tilgang til detaljer for å kunne håndtere avtaler og henvendelser. -
3. Hvem er ansvarlig for personopplysningen vi samler inn?
Manifest Media har ansvaret for å sikre at dine personopplysninger er behandlet i henhold til lover og regler. Vi iverksetter tekniske, juridiske og organisatoriske sikkerhetstiltak for å verne personopplysningene dine mot å bli manipulert, gå tapt eller bli ødelagt eller at uvedkommende får tilgang til dem. -
4. Hvordan samler vi inn personvernopplysninger?
For å kunne tilby deg et komplett tilbud så vil vi be om:- Telefonnummer
- Epost-adresse
- Postnummer
Vilkår for medlemskap
Selger er Stiftelsen Manifest Media, Torggata 28, redaksjonen@manifestmedia.no, orgnr: 886 338 392, og betegnes i det følgende som selger/selgeren. Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.
Abonnementet har ingen bindingstid og kan når som helst avbrytes enten med å kontakte Manifest Media på redaksjonen@manifestmedia.no eller ved å avbryte abonnementet i Vipps under administrer abonnement. Hvis ikke du selv klarer å avbryte abonnementet kan du kontakte oss på redaksjonen@manifestmedia.no for en øyeblikkelig kansellering. Det valgte beløpet i fastavtalen trekkes den 20. hver måned.
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.